Organizator, Marketing mreža, ovim forumom nastavila je sa umrežavanjem i edukacijom kolega iz komunikacione struke, marketinga i PR-a.
Slogan ovogodišnjeg komunikacionog foruma bio je „Istina je IZAZOV“, a sama tema panela bila su pravila komunikacije luksuznih brendova, izazovi, strategije i balans između dugogodišnje prakse brendova i novih generacija milenijalaca.
Otvoren je niz atraktivnih tema o tome kako se gradi i sprovodi strategija komunikacije luksuznih brendova, koji su najveći izazovi, i kako brendovi odgovaraju na ekološke i druge trendove, kao i da li je u komunikaciji luksuznih brendova važniji proizvod ili iskustvo korisnika.
Vera je, kao predstavnik automobilske industrije, British Motorsa i OMR Luxury Stora, istakla opredeljenost OMR Group da dalje, sa svojim inostranim partnerima, razvija luxury biznis u regionu i kreira put dvosmerne komunikacije sa svojim klijentima.
Pored Vere, na panelu su učestvovale i Ivana Mrđa (osnivačica brenda Midori koji zastupa poznate brendove poput De Gournay, Andrew Martin, Flamant i Rug Company, kao i izdavačku kuću Assouline) i Ivana Karalejić (direktorka marketinga brenda Mia Mara – Dior, Valentino, Dolce & Gabbana, Max Mara, Celine, Jacquemus…) Panel je moderirala Ivana Laković, vlasnica agencije Luxury Integrated i predsednica udruženja ALBA.
Datum objave: 08/05/2024
Izvor: British Motors
Ukoliko ste zainteresovani možete pročitati i druge članke.
Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i javnom informisanju održana je deseti, jubilarni, put pod nazivom „DIGITAL 2024“ u Privrednoj komori Srbije.
Vođeni izvrsnošću, baš kako to brend Range Rover i zaslužuje, osmislili smo uzbudljivu vožnju neprikosnovenim vozilima ovog brenda i omogućili dragim gostima vrhunsko vozačko iskustvo.
Prodajni tim vrsnih profesionalaca, vođeni menadžerom prodaje Stankom Čučkovićem, uspeli su da dostignu i premaše sve zadate targete i da sa preko 200 prodatih Defendera postave rekord među svim zemljama regiona.